Ma aztán tényleg nincs kedvem írni, elég annyi, hogy fél 4-kor keltem, meghallgattam most egy nagyon fos albumot (U2 új),túl vagyok másfél sörön, és nagyon szar a kedvem, csak úgy a feeling kedvéért. Mivel ma cserben hagyott az írási hajlamom, ezért - rendhagyó módon - most tényleg kíváncsi vagyok a véleményetekre, és nem csak a kötelező udvariasság beszél belőlem. Tessék meghallgatni az alábbi két szerzeményt, és szavazni: melyik a jobb? Mondanom se kell, hogy a második, Quimby által előadott dal az első feldolgozása, és egy Illés előtti tiszteletadást megcélzó feldolgozás-albumon jelent meg pár éve. Amúgy a szám címe: A lány és a csavargó.

Kezdjük akkor az originallal: 

 

És itt a Quimby-féle feldolgozás: 

 

Tessék szavazni!

Amúgy a Röyksopp egy isten zene, és most konkrétan leszarom, hogy ennek semmi köze a témához.

Írta: JonC

3 komment

Címkék: zene szavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://raktalicska.blog.hu/api/trackback/id/tr611130594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tsyga 2009.05.19. 11:36:16

Nos tehettél volna még egy lehetőséget, hogy "igazából egyik se jön be". :S
Nincs bajom egyikkel se, de nem érzem úgy, hogy valamelyik is kiemelkedően jó lenne a szememben. Háttérzenének melankólikus estéken teljesen ok, de kb ennyi. :)
(ha Quimby, akkor "Sehol se talállak", illetve "Autó egy szerpentinen" :) )

JonC 2009.05.19. 14:35:44

@Tsyga: háttérzene?! ez?! :) ne viccelj már... ennek szövege is van, nem is kicsit durva! amúgy nem véletlenül került fel a blogra, gondolhatod, ha háttérzenének tartanám, akkor nem kapott volna postot...
amúgy ha Quimby, akkor még megemlíteném a Hol volt, hol nem volt-ot, illetve a Most múlik pontosan-t, továbbá a Zéró dal-t, ja meg a... :)

Tsyga 2009.05.20. 21:00:23

Nem szeretem a Quimbyt annyira. Úgy vagyok vele, mint a Hoboval...az igazán nagy számai(k) ami(k) rá(juk) vall(anak) az(ok) nekem nem is jön(nek) be igazán. :D
Kvimbinek is csak a fentebb említett két száma.
süti beállítások módosítása