Van még hova fejlődni...

2009.03.15. 11:19

Vannak emberek, akik feltették az életüket egy szent célra. Vannak, akik eltökélten harcolnak egy eszméért, amiben hisznek. Egy ilyen ember Lukász is. Sok rizsa helyett következzék egy idézet a mester honlapjáról:

Eloször is 2000 február 17 én mikor pontosan 18 éves lettem, ekkor vittek be Eloször a Karolina Kórház detoxikálós részlegére alkoholmérgezés és tuladagolás miatt. Mennyiség: 1 liter tequila 10 perc alatt 2 húzásból.
Erre rá 2 hétre különbözö okok miatt bevittek másodszorra a K. K. detoxikálós részlegére szintén alkohol túladagolás miatt. Mennyiség: 18 nagy Vilmoskörte percenként 1. sajnos a 19-et már nem sikerült lehúznom a púlt mögött landoltam és törtem mindent. 2 hét alatt sikerült dupláznom ez akkor egyéni csúcs volt. Itt már kezdtem megismerni az alkohol fogalmát erejét és azt, hogy én mire vagyok képes italozás terén.

És egy videó róla, amitől szabályosan kirázott a hideg:

 

A weblapja weblap, amit csináltak róla, elérhető itt. Érdekes olvasmány...

Szerk.: egy kommentben felvetett ötletre reagálva (mégpedig hogy egy ilyen posthoz illik hozzáfűzni, hogy "az alkohol rossz... értem?!") tessék még egy videó a témában, ennek fényében tessék italozgatni, ti is járhattok így mint ez a szerencsétlen :) :

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raktalicska.blog.hu/api/trackback/id/tr801003150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tsyga 2009.03.15. 11:29:22

Szerintem ez nem menő. És úgy gondolom, hogy egy ilyen blognak társadalmi felelőssége is van, ezért szerintem jobban ki kéne emelned, hogy ez tényleg nem menő. Sőt tedd hozzá, hogy így vezetni meg nagyon nem menő! :D

Tsyga 2009.03.15. 11:31:39

Amúgy... van egy másik blog amit rendszeresen olvasok, és szerintem elég jó. Ajánlom is ezért a figyelmedbe... ja, és ne ítélj elsőre!
wallyblau.blogspot.com/

JonC 2009.03.15. 11:43:05

@Tsyga: értelek. Akkor khm...

Kedves Gyerekek!

A videóban szereplő bácsi nagyon rossz úton jár. Így sose lesz belőle menedzser, ha minden értekezlet előtt lehányja a nyakkendőjét! Vezetni se szabad részegen, kivéve ha közben azt képzeled, hogy egy védő erőtérben vagy, amiről lepattannak a fák, meg a szembejövő kocsik. Na, ha ezt gondoljátok, akkor szabad egy liter pálesz után is vezetni.
A bácsi nem menő. Tessék alkoholfogyasztás helyett inkább papírozni, meg labdázni (nem, nem a téren focizásra gondolok most), manapság az a társadalmilag elfogadott önpusztítási mód. Köszönettel: a blogíró bácsi.

(asszem így már rendben vagyunk :))

Tsyga 2009.03.15. 13:35:54

Kösz. Mindjárt más:D
süti beállítások módosítása