Már megint az iwiw

2009.02.22. 12:50

Tényleg sose fogyunk ki az iwiw-hez kapcsolódó röhejes témákból :) Íme egy újabb:

ugye van az adatlapon egy olyan rész, hogy Születési név. Nos, ezt rendszeresen félreolvassák a júzerek, és szépen beírják az évet, amikor születtek. Ez még bocsánatos bűn ebben a mai diszlexiás világban, ahol emberek arra büszkék, hogy soha egy könyvet se olvastak még ki (tényleg találkoztam már illetővel, aki erre volt büszke, a másik kedvencem a "fél évet voltam sitten, úgyhogy én vagyok a király" című duma, de ne kanyarodjunk el a témától), de ez visz mindent:

Mai kérdésünk: mi a furcsa a képen?

A bejegyzés trackback címe:

https://raktalicska.blog.hu/api/trackback/id/tr62958221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tsyga 2009.02.23. 13:54:57

nincs több kérdésem (most csak azért írtam egyébként, hogy lásd rendszeres olvasód vagyok.)
süti beállítások módosítása