This is the beginning of a...

2009.02.08. 19:04

Örömmel jelentem be, hogy a mai naptól kezdődően társbloggá fogadtam a Tümm-tümm blogot, ami azért jó, mert így lelkiismeret-furdalás nélkül lopok el tőlük mindenféle videókat/cikkeket/kutyaf*szát :) Ezennel kirakom a kis logojukat a bal jobb oldali sávba, tessék szaporán kattintgatni, nem gyengén idióta (a szó jó értelmében) emberkék szerkesztik :)

Néhány napja volt szerencsém chatelni a stábjuk tagjaival, miközben épp a fizetésük nagy részét itták el az albérletük meghitt zugában, íme néhány gyöngyszem, amit megosztottak velem a buliról (Dezsőke: a Tümm-tümm blog oszlopos tagja, ill. néha más résztvevők, én: én):

 

Dezsőke: várjá most kurvára röhögünk

  mindjárt leiromkmeni
 én: okok
 Dezsőke: Béla klijött a wcröül és meghitlerezte Ottót
  nagyon kőkemeni
2:13 én: de kibaszott gusztustalanok vagytok baszod
 Dezsőke: ott figyel a betyárkörte a bajuszán
 én: :D
 Dezsőke: elkéne érni hogy öntudatlanul megnyalja
 én: hmmm
2:14 piszkáljátok a bajszát
  vagy nemtim
  ilyen eset még nem volt a praxisomban
 Dezsőke: felkéne kelteni hogy egyenvalamit
  vagy nem is
  tejet kéne vele itatni
  azt le kell nyalni
2:15 ez de kemény lesz
 
(...)
Dezsőke: aztakurva
2:18 nem nyalta meg
  :(
 én: eheh
 Dezsőke: viszont belepiszkált egy körtét az orrába
(...)

itt állunk 4-en körülötte a szarunkal kenegetjük, közben videozunk és szarrá röhögjük magunkat rajt...ennél sztem jobban vagyunk :D(...)

Dezsőke: Bélaki akarja nyalni a cicát Dezsőke meg ezt nem szeretné

  ez nagyon kész
 én: ááá bazmeg :D
 Dezsőke: szodómia
  tutira mindjárt feláldozunk valakit
2:25 én: kedves egészségetekre :)
 Dezsőke: bezárták a wcbeBélát
(...)
felkeltették a gyereket és most a videot nézi magáról
 én: :D
2:32 
Dezsőke: :D
  "ez mekkora csonk...adjatok egy sört inkább" és ezzel ruszkizsepizett egyet
(...)
Dezsőke:megyek elveszem Bélától a macskát pill
 én: :)
  ő is kényeztetni szeretné? :)
 Dezsőke: most tüzelt a macska
2:53 aztán Béla megdugta egy gyufával aztán már jól van a cicca
 én: bazmeg
 Dezsőke: és most Béla szerint ez több mint egy egyéjszakás dolog
  hát néz
 én: bazmeg!
 Dezsőke: fogd fel ugy
  a cicca beteg volt
  Béla meggyógyította
  ne szenvedjen szegény
 én: ez a csávó egy igazi szent ember
  olyan mint a Dalai Láma
 Dezsőke: azaz
2:54 pont olyan :D
 
A fenti buli résztvevőinek nagy része a Tümm-tümm blog szerkesztője is, oldalaikon hasonlóan emelkedett dolgokra számíthattok :)
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raktalicska.blog.hu/api/trackback/id/tr14930718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása